Olmayan seni, olmayan beni özlüyoruz

Kim bilir belki aynı yağmurun altında birbirimizden habersiz yürüdük…
Belki ben o gün o şehri terk ettim,
Belki bir daha aynı yağmuru tadamayacağız.
Senden haberim yok, benden haberin yok.
Başka insanlar var yanımızda.
Aşık değiliz.
Olmayan seni, olmayan beni özlüyoruz.

Ahmet Batman/Soğuk Kahve

Tanışmamız nasıl bir film gibiyse ayrılığımızda masallardan daha saçmaydı. Olmayan sebeplerden ve tamamen içimizdeki korkulardan oluşan sebeplerle ayrıldı yollarımız. Bilirim ki saçma ayrılıklar, ömrümüzün en unutulmaz anı’larını bırakır gönlümüzde. Kendimize dahi itiraf etmekten çekindiğimiz ama varlığı huzur kadar sızı bırakan anılar… Şimdi bu satırlardan habersiz uzaklarda kim bilir ne halde, hangi düşüncelerdesin ama bana bunları hissettirdiğin için minnettar bir yürekle yokluğunu varlığına armağan edip, gecenin dayanılmaz karanlığında IŞIL’dayan bir çift göz arıyorum…

Olmayan seni, olmayan beni özlüyoruz” üzerine bir düşünce

  1. alev

    İnsan hep başkalarına hasret yaşamayız ki! Hayatımızda olan insanlara değer, gerçekten yanımızda olmaya çalışana şans vermek en adili belki de. Olmayan bir sevgiliye duyulan özlem insanı kaybediyor, azaltıyor çünkü…

    Cevapla

Bir Cevap Yazın

