Gündüz yaşamaya, gece ölmemeye çalışırsın

“Senin olmayacak birini sevdiğin zaman,
Çift mesai yapar ömrün.
Gündüz yaşamaya, gece ölmemeye çalışırsın…”

Atakan Gülgar

Bu yazın başlangıcında öyle bir dönemden geçtim ki, gündüz yaşamaktan çok savaşıyordum ve gece hesaplaşıyordum. Bütün savaşlarımı verdim, hesaplarımı kapattım da bir onu atamadım aklımdan, yüreğimden… Sonra birisi çıktı karşıma, sanki diğer yarım ama hiç yakınlaşmadım, sıkmadım, sessizce izledim uzaktan… Olacak olmalı ya, şimdi can yoldaşım…

Gündüz yaşamaya, gece ölmemeye çalışırsın” üzerine bir düşünce

Bir Cevap Yazın

